donderdag 4 november 2010

Bag Piper








Hallo lezeressen en lezers,

Hier is hij dan mijn uit werking van mijn layout waarvan ik u eerder al een sneak peek liet zien.
Het is een Doedelzakspeler in Edinburgh. De kleur van de Kilt gaf voor mij de doorslag om deze layout in het Rood-Zwart en Ruit te scrappen. De bloemen heb ik zelf gemaakt de zilveren elementen onder de bloemen zijn gemaakt van proef stukjes behang van de praxis. Hiervan heb ik onderdelen uitgeknipt en met blanco embossingspoeder bewerkt en daarna bewerkt met Perfect Pearls van Ranger kleur zilver. Verder zijn er zwarte veren gebruikt die de veren van de hoofddeksel van de doedelzakspeler symboliseert. Op de linkerbovenhoek is geruit lint in de zelfde kleur van de kilt verwerkt. Het is zo geplakt alsof het de plaid gedrappeerd is van de doedelzakspeler. Verder een koelkast magneet doedelzak speler gebruikt. Ik ben erg benieuwd wat u van mijn layout vindt.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes,


23 opmerkingen:

Ulrike*** zei

...what a cool Layout,....great,...wish u a nice weekend...Ulrike

Marlieke zei

Wow deze is heeeeeel gaaf! Goede keuze om in rood-zwart te werk te gaan! Mooi stukje scrapwerk, Peter!

Hetty zei

Ik vind hem in één woord schitterend

gr hetty

Linda zei

WAUW geweldig mooi
gr linda

Anneke. zei

Hij is super mooi!! Complimenten.
Groetjes Anneke.

Lia zei

Hij is gewoon weg geweldig, super gewoon, wat een topper!! Mijn complimenten hoor.

Groetjes |Lia

creationsncraftsbyarina zei

hallo Peter ik vind je uitwerking van de Lo super leuk geworden..
I love engeland yeeeeeeeeeeee.
heel mooi
gr arina

regina zei

hoi peter

schitterend!!!

en het papier is prachtig erbij gekozen!!!

gr regina

greet zei

wat een prachtige LO Peter. Heel mooi in het rood en zwart met de ruiten. Je bloemen zijn ook prachtig geworden.

Groetjes Greet

Martha zei

Wat een prachtige LO, prachtige kleuren! En de bloemen zijn geweldig en passen er heel mooi bij!
Groetjes en fijn weekend :-)
Martha

creaties van jopie zei

wat mooi.. en dat papier prachtig het past allemaal heel goed bij elkaar groetjes jopie

anita01 zei

Ik hoor de muziek....zo mooi is je LO Peter, wauw wat een smaakvol geheel in de juiste kleur en sfeer...ik doe het je echt niet na en....wist niet eens dat dit prachtige schotse ruitje bestond in papier! Waanzinnig wat jij ervan gemaakt he.....

Warme groetjes,
Anita

marika zei

ik vind het een prachtige layout.
Knap gedaan

groetjes,marika

Nora zei

Ik vind hem super! Prachtig hoe je alles bij elkaar gekozen hebt. Ook je bloemen zijn geweldig!!

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Hallo Peter,
Ik heb je blog net gevonden en vindt het super een mannelijke scrapper gevonden te hebben! ;) Wat een prachtige Lo heb je gemaakt super hoor!!!
Bedankt voor de inspiratie!
Liefs, Marit.

Trudy zei

Wow Peter!! wat een schitterende layout!!
Groetjes Trudy

marijke zei

jee Peter dit is zoooooooooo gaaf gemaakt wat geweldig al die kleuren zo bij elkaar

Sandra1968 zei

Ik vind het een schitterende LO. En het papier en de embellishments passen perfect bij de foto's.

Sonja zei

Prachtig geillustreerd ! Dat had geen één beter kunnen doen.

Nog een fijn weekend gewenst,
Sonja

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Super mooi geworden Peter!!
Echt helemala in de goede sfeer!
Groetjes, Yvonne

Maudy zei

Wauw ik vind hem prachtig. Ik ga zo eerst even volger worden en dan verder op je blog kijken.

Groetjes,
Maudy

Lenet zei

Ik vind hem prachtig!

Desirée zei

mooi zeg die "dot" met bloemen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...