donderdag 3 maart 2011

Balmoral






















Hallo lezeressen en lezers,

Op onze reis door Schotland vorig jaar zijn we natuurlijk wezen kijken naar het vakantie optrekje van de Royal Familie van Engeland en wel Balmoral Castle. In de weken dat Koningin Elizabeth niet in Schotland verblijft is het open voor publiek.
De layout gescrapt op Cambridge papier van Bo Bunny. De bloemen heb ik samen met scrappingann gemaakt van een meter lint van de markt. Het  kroontje onderaan is gestanst uit Grunboard en met goud sticklers bewerkt en van  goud kleurige steentjes voorzien.Het kwastje hangt aan een opgerold stukje scrappapier van deze zelfde papier serie .Op de foto waarwij op staan heb ik een rub-on op verwerkt ook van de Cambridge serie. Ik vind hem weer goed en u wat vind u laat eventueel een reactie achter.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes,

28 opmerkingen:

Anda zei

prachtig gedaan, mooie kleurencombinatie!!!

Gr. Anda

valenbergia zei

So beautiful!)))))))))))

Unknown zei

Hallo Peter, leuk om weer eens iets van jou te zien!! Een prachtige lay out en wat zijn die bloemen mooi!! Je hebt echt helemaal de stijl gebruikt waar ik erg van houd. Groetjes, Frea

Ria zei

Wat maak je toch prachtige Lo's deze is weer helemaal super !!!

groetjes Ria S.

Margo zei

Waaw Peter, die LO is echt heel erg knap geworden en die bloemen vind ik echte kunstwerkjes !
Groetjes
Margo

creaties van jopie zei

wat een kunst werkje je kan nog na genieten van een bezoek aan schotland groetjes jopie

Mariska zei

Weer prachtig geworden een waar schilderij :)

prutsels zei

Ik vind het ook heel erg mooi,Bo Bunny zou jou gewoon bij het design team moeten hebben!

regina zei

hoi peter

een super mooie lootje!

en wat zijn die bloemen mooi!!

gr regina

Liesbeth zei

Wat een meesterwerkje weer Peter.
Schotland was vorig jaar ook onze vakantiebestemming in het voorjaar, prachtig is het daar, net zo mooi als jouw layout.
gr. Liesbeth

anita01 zei

Hej Peter..hij gaat lekker hier zeg....

Wat een optrekje he, och wondermooi en zo verwerkt, grandioos gedaan. Heel boeiend, want heb wel een paar minuutjes gekeken en zag steeds wat nieuws op je LO...geweldig mooi.

Warme groetjes ,
Anita.

ps morgen weer demodagen bij Doe@Ding in het Atlas...dacht vertel het je even...xxx

Hetty zei

Wat een schitterende l.o. heb je weer
gemaakt

ge hetty

Hanneke zei

Mooi zeg! Ik vind de kleuren erg mooi, en die bloemen van lint zijn erg leuk geworden! Moet ik ook eens proberen :p

Trudy zei

Wat een schitterende layout Peter.
Gr Trudy

Sonja zei

Heel mooie layout, op en top mannelijk. Die bloemen heb je ook prachtig zelfgemaakt ! En de koperen eyelets ('t is misschien maar een klein detail) maar vind ik geinig op je layout.

Nog een fijne dag,
Sonja

marijke zei

dat ziet er geweldig uit peter

hennie zei

Wauw ik vind je l.o helemaal geweldig!
Gefeliciteerd met je verjaardag of is het morgen nou je in ider geval een fijne verjaardag.
Hennie

Renate zei

Wat een geweldige LO en een mooie bloem. Wat leuk dat je volger bent geworden, ik ook bij jou. Wat een leuke dingen maak je.

marion zei

Oh mooi hoor Peter, je maakt prachtige lo's. Groet Marion

Toon zei

Zoals al je creaties zijn, mag deze er ook weer zijn.
Heel mooi.

Desirée-ScrapDees zei

Mooie LO zeg en wat een toepasselijk papier, leuk!

En ben benieuwd naar je postzegeldoosjes, leuk om dat met je bewoners te gaan doen!

yaranore zei

Wat een schitterende LO.de kleuren zijn ook zo mooi
leuk de beschrijving erbij.

Ingrid zei

Hoi Peter
Ik heb een award voor je op mijn blog staan
Groetjes Ingrid

PetraPostma zei

Leuke layout! Vind dit papier echt zo mooi bij de foto's passen! Vind de letters en de bloemen ook heel mooi passen bij het papier. Leuk gedaan! Groetjes Petra Postma

Unknown zei

terug mooie layout!!

marianne zei

Hallo Peter,

Kom even gedag zeggen
want een scrappende man op mijn blog dat is uniek!
HELEMAAL GEWELDIG!
Ben zeer vereerd dat je me komt volgen....
zie dat je zelf aardig kan scrappen ,
wat zeg ik....meer dan aardig!
Als je het niet vindt ga ik jou ook volgen, kan ik nog wat van je leren.

een lieve groet uit het Zeeuwse
Marianne

Unknown zei

dankje! het papier is van basic grey 1 van de laatste lijnen :)

Odetta zei

Heel sfeervol en adembenemend weer gegeven. Mijn man Rob is helemaal fan van Schotland. En nu ik jouw layout zo zie wil ik ook daar naar toe!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...