vrijdag 29 juli 2011

Aan het werk met mijn bewoners voor de vierweken van de Tags.

Hallo lezeressen en lezers,

Op mijn werk zijn we bezig met de vierweken van de Tags zoals u in een vorig bericht van mij hebt kunnen lezen. Afgelopen donderdag hebben we er weer één gemaakt de Drogist/Pharmasist. Tijdens het knutselen heb ik wat foto's genomen van enkele bewoners die er meebezig waren.





Ik wilde u deze foto's nog even laten zien.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

18 opmerkingen:

Margo zei

O Peter nu moet ik toch toegeven dat ik een beetje jaloers ben ... bestaat jouw werk uit knutselen ? Wat moet dat zalig zijn zeg !
De labels zien er super uit !
Liefs
Margo

Linda zei

Wat ziet dat er gezellig uit, lijkt mij ook heerlijk knutselen voor je werk hihi
gr linda

Els zei

Erg leuk om te zien hoe ze bezig zijn met de labels. Wat een heerlijke baan heb je toch. Groetjes Els

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat leuk om te zien hoe ze bezig zijn. wat heb jij een leuke baan zeg.
groetjes miranda

Hetty zei

Oh wat leuk om de mensen zo lekker
bezig te zien frebelen

gr hetty

gré zei

hallo peter zijn er nog vacatures bij jou ?????
heerlijk zo en gezellig
groetjes gré

Fieneke zei

Hoi Peter, ik had jouw berichtje van deze week nog niet gezien, maar wat een gave labels heb jij met de bewoners gemaakt. Wat super leuk dat jij zulke mooie dingen met ze maakt.
Groetjes Fieneke

Marlieke zei

Wat leuk om te zien! En wat een heerlijke puinhoop op de tafel ;-)

Lekker he om met je doelgroep aan de knutsel te gaan. Ik ben zelf juf in het basisonderwijs en knutselen met kinderen is ook zooooooo leuk om te doen.

Vera zei

Echt super leuk zeg Peter om zo met die ouderen bezig te zijn! Je kunt lekker je eigen creativiteit er in kwijt en zo te zien genieten ze er van!

Groetjes

Vera

Cornelie zei

Ziet er heel gezellig uit!! Leuk om op die manier je werk en hobby te kunnen combineren!
Groetjes Cornelie

Maia zei

Goh ik als juf knutsel ook veel met kleuters maar die maken nog ietsje meer rommel hoor!
Ziet er erg gezellig uit dit lijkt me ook heel leuk werk!
Geniet van het weekend,
Groetjes Maia

Ria zei

Dat ziet er heel erg gezellig uit Peter, je bent wel bevoorrecht dat je van je hobby je werk hebt kunnen maken.
Het worden super leuke labels en waarschijnlijk toch allemaal verschillend.

groetjes Ria S.

marijke zei

och peter wat geweldig deze foto's echt gaaf om te zien dat ze heel geconcentreerd bezig zijn de lady's

Unknown zei

Hoi Peter, tja ik moet het toegeven, ook ik ben stiekum een beetje jaloers op jouw werk. Het lijkt me enorm leuk om te doen en ik denk dat de bewoners er ook super veel plezier in hebben. Groetjes, Frea

Jacqueline (Sjakkie) zei

Zo te zien hebben de dames het echt naar hun zin, leuke foto's.
Groetjes van Jacqueline

Scrappingann zei

Hoi Peetje,
Ik zie dat onze borduur vriendin ook mee doet aan het maken van de Tags, leuk !!
Dinnetje Ann

melanie castenmiller zei

wat een leuke foto's!
het ziet er gezellig uit!

liefs melanie

Wendy ten Hove zei

Wauw, wat leuk, Peter! De dames zijn heerlijk bezig zo en het is een super mooie tag! Leuk!
Groetjes, Wendy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...