woensdag 13 juli 2011

De laatste twee lijnen van Bo Bunny


Hallo lezeressen en lezers,

En nu dan de laatste twee nieuwe lijnen van Bo Bunny voor het komende seizoen, alle lijnen zullen geintroduceerd worden op de CHA. En zullen dan waarschijnlijk vanaf september in de winkels liggen. Na de serie "Father Christmas" is er nog een kerstserie en wel "Blitzen". kijkt u maar.









Chipboard figuren

Mini Album


Die Cut







Noteworthy

Stamps

En de laatste nieuwe lijn die ik u wilt laten zien is "Garden Girl" een nazomerse papierlijn. Leuk om de laatste vakantiefoto's op te scrappen. U ziet we komen de donkere wintermaanden wel weer door als het aan Bo Bunny ligt. Keus voor iedereen.










Chipboard figuren
Mini Album

Die Cut
Trinkets



Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

4 opmerkingen:

Scrappingann zei

Hoi Peter,
Geweldig die Blitzen lijn, doet mij erg denken aan jouw "kerst borduringen".
Misschien moet je dit ook nog eens op je blog plaatsen.
Groetjes dinnetje Ann

Judith zei

Ik kan me voorstellen, dat jij met deze lijn prachtige LO's gaat maken.
Veel plezier!
Groetjes, Judith

Samantha zei

Prachtige nieuwe lijnen van BoBunny voor het najaar/kerst. Ik heb er al een aantal op mijn wensenlijst staan hehe. Kerstpapier van vorig jaar vond ik ook al prachtig en deze lijn is ook weer erg mooi.

Groetjes Samantha

corryskaart zei

hoy peter
weer een prachtige lijn van bo bunny en ga er zeker wat van kopen :-)))
groetjes van corry

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...