donderdag 1 september 2011

Een vakantie Candy.

Hallo lezeressen en lezers,

Het is weer candytime op mijn blog. En wat moet u doen om een prijsje te winnen bij mijn blog!
Binnenkort ga ik samen met mijn vriend lekker op vakantie, nu gaan wij naar een land en daar blijven wij zes dagen. Waar ik natuurlijk veel foto's gaat maken, want wat wij bezoeken is een oude stad dus veel te zien. Nu is mijn vraag aan u welk land denkt u dat wij naar toegaan, en als u ook kunt raden welke stad dan wordt de prijs alleen maar groter.

Dus:
Zet mijn Candy op uw blog met een link naar mijn blog.
Wordt volger van mijn blog als u dat nog niet bent.
Raad welk land ik zes dagen naar toegaat en raad eventueel de plaats waar ik verblijf.
U mag maar één keer de gok wagen welk land en stad.  Wellicht kunt u op mijn blog, aan de hand van mijn onderwerpkeuze,  één vage aanwijzing vinden. Familie, kennissen en vrienden sluit ik uit voor deelname aan deze candy.
Bij meerdere juiste antwoorden zal er onder de juiste inzendingen geloot worden.

Wat is de prijs: U weet dat ik een grote fan ben van Bo Bunny en dat ik u in vorige berichten de nieuwe lijnen heb laten zien die in het najaar uitkomen.
U krijgt bij het juiste land twee naar keuze uit te zoeken Page Pads Bloks, en als u ook de juiste stad raad dan krijgt u er nog één bij. Dus drie naar keuze uit te zoeken. Hieronder ziet u een overzicht van de bloks. Zodra ze dan in Nederland zijn en ik de winnaar bekend heb gemaakt dan zal ik ze naar u opsturen.


Ik hoop op een grote deelname en ben zeer benieuwd of het geraden wordt.
Op 1 september zal ik de winnaar bekend maken.
Dit bericht blijft staan tot 1 september  voor nieuwe berichten even doorscrollen.


Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

64 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Peter, wat een leuk idee zeg voor een candy. Maar wat moeilijk, jeetje, er zijn zoveel landen die het kunnen zijn. Maar goed, ik doe een gokje; ik denk Italië (ben ik zelf in de meivakantie nog geweest, prachtig land) en dan zal het Rome zijn :)
Maar het zouden er ook ik weet niet hoeveel andere landen kunnen zijn haha, keuze genoeg!! Enfin, waar het ook is, ik wens jullie super veel plezier daar. Ik vertrek a.s. vrijdag lekker voor 2 weken naar Frankrijk, ook altijd leuk!! Volger ben ik natuurlijk al en ik zal je candy op mijn blog plaatsen. Creatieve groetjes, Frea

regina zei

hoi peter

een heel leuk idee maar wel errrrg moeilijk zeg!

ik wil zeker een gokje wagen want het nieuwe papier is weer erg gaaf!

ik denk dat jullie naar praag gaan (hoop ik;))

ik wens jullie in ieder geval een hele fijne vakantie!

gr regina

Jacqueline DH zei

Nou, ook voor mij is het raden, maar een gokje gezien je interesses: Duitsland, Berlijn. Een fantastische stad waar ik zelf al 2 x ben geweest. Leuk om zo je candy te doen!!
Volger was ik al.

gr. Jacqueline

KarinsArtScrap zei

hallo peter wat een gave maar moeilijke candy.
hij is super leuk, ik gok op Schotland en het stadje Edinburgh.
Nou in ieder geval wens ik jullie heel veel plezier.

groetjes karin

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een gave candy.
ik denk dat jullie naar italië gaan en wel naar rome.
wens jullie alvast een hele fijne vakantie.
groetjes miranda

Lia zei

Hoi Peter,

Wat een gave candy heb je voor ons bedacht, nog wel een met een prijsvraag eraan.
Ik denk Polen en dan de stad Warschau, gezien jullie eerder bezoeken aan Dachau.
Volger was ik al en je candy zet ik in mijn sidebar,

groetjes Lia

angelique (anlou) zei

hoi peter
een hele fijne vakantie gewenst
ben benieuwd met de foto's die jullie gaan maken, wat voor mooie LO je maakt
en wat leuk om zo een candy te doen
ik gok praag carisburg
ik ga het nu linken op mijn sidebar
dank je wel voor de kans
liefs angelique

Anoniem zei

Zo dat is moeilijk ik gok op Italie en dan Venetie.

Hoe dan ook wens ik jullie een top vakantie. En geniet ik kijk nu al uit naar je creaties.

Eveline

Marlies zei

Hoi Peter,

Ben ik even op tijd volger van je geworden :) Natuurlijk zou ik ook graag een gokje willen wagen! Gezien je aanwijzing denk ik dat jullie naar Duitsland gaan. Je gaf aan dat jullie naar een oude stad gaan... Dan gok ik op Keulen.

Nou, ik ben heel erg benieuwd dus ik wacht in spanning af. Voor nu wens ik jou en je vriend een ontzettend fijne vakantie!!

Groetjes, Marlies

Cynthia zei

Hallo Peter,

Wat een geweldige Candy maar ook wel weer heel erg moeilijk. Er zijn zoveel oude plekjes. Euh even denken........Ik denk aan Griekenland en dan Athene. Alvast heel erg veel plezier op vakantie en ben heel erg benieuwd naar je mooie lo's van de vakantie.

Groetjes,

Cynthia

Liesbeth zei

Hoi Peter,
Wat een leuk idee om op deze manier een candy weg te geven, en het papier van Bo Bunny is altijd welkom, zo mooi, en zeker op jouw layouts.
Je bent al op veel plaatsen geweest dus gok ik op iets anders, nl.Portugal en de plaats Porto.
Ben er zelf een aantal jaren geleden geweest, en het was de moeite waard.
Anders misschien een tiop voor de toekomst.
Fijne vakantie, waar dan ook!
gr. Liesbeth

Linda zei

Hoi Peter

Ik denk dat het Duitsland gaat worden en als moezel liefhebber gok ik dan dat je naar Trier gaat want dat is een hele oude stad. Ik heb al heel veel dorpjes en stadjes gezien aan de moezel, maar Trier hoort toch wel bij mijn favorieten.
groetjes en een fijne vakantie

gr linda

jans zei

ik gok dat je weer naar schotland gaat naar het meer van loch ness om dat je dar al eens geweest ben en er nog eens graag naar toe wilde fijne vakantie grt jans

Cornelie zei

Het eerste wat me te binnen schoot was Rome, Italïe! Ben niet de enige die dit denkt zag ik al, maar ik hou me hier toch bij. Ook waarschijnlijk, omdat ik zelf graag nog eens naar Italïe toe wil!
Leuke challenge trouwens!!
en niet te vergeten een fijne vakantie!
Groetjes Cornelie

Marrie zei

Hallo Peter,

Wat een leuke candy ik ben ook een fan van BoBunny papier.
Ik hoop dat jullie naar Oostenrijk en naar de stad Wenen gaan.
Ik wil je nog een fijne vakantie wensen.

Groetjes Marrie

Hetty zei

Wat een super gave candy ga je weggeven
en wil zeker een gokje wagen.
Ik denk dat jullie naar Polen gaan naar het concentratiekamp Auschwitz.
In iedergeval een hele fijne vakantie

gr hetty

Aartje zei

Wow Peter, wat een leuk idee voor een candy. Ja en nu moet ik bedenken waar je nasr toe gaat. We zijn zelf net terug uit Parijs, maar ik denk dat dat het niet is. Bij een oude stad denk ik als eerste aan Italie dus ik denk dat jullie naar Rome en Florence gaan.
Groeten Aartje
P.s. Waar je ook naar toe gaat, heel veel vakantieplezier toegewenst.

GerJanne zei

Hoi Peter,

ik doe graag met deze vakantiecandy.
Ik denk dat je naar Oostenrijk gaat en wel naar Wenen. Ik wil niet hetzelfde zeggen wat een ander al gegokt heeft.....
Gezien je liefde voor Mozart.....we wachten af!

groetjes,

GerJanne

Anoniem zei

Wow Peter dat is een lastige opdracht. Het kan natuurlijk ver weg zijn maar het kan ook dichterbij zijn. ik houd het maar op België en dan het oude stadje Brugge.
Heel veel plezier daar waar je dan ook heen gaat.
groet Joke

Christa zei

hoi peter ,ja dat is ff lekker waar zijn jullie nou niet geweest ;))) haha maar mn eerste ingeving was meteen praag, nou ik wens jullie een hele fijne vakantie toe geniet ervan ,ene bo bunny helemaal tegek ben er zelf ook fan van liefs christa

Marlieke zei

Nou, laat ik maar eens beginnen om jullie een hele fijne vakantie te wensen!

Ik vind de candy die je organiseert erg leuk. Maar...ook moeilijk. Er kwamen heel veel steden in me op tijdens het lezen van je candy-bericht en ik heb er nog maar eens een nachtje over geslapen, haha. Jullie zijn volgens mij echte vakantie liefhebbers en al in veel landen en plaatsen geweest.

***Ik gok dat jullie deze keer een 6-daagse stedentrip naar Duitsland gaan maken. Deelstaat Beieren, stad: Munchen.***

Hoe dan ook: heel erg veel plezier!

Groetjes Marlieke

Relinde Scheepers zei

Hallo Peter,

Wat moeilijk,maar ik denk dat jullie ook terug gaan naar schotland,Edinburgh!!
Een hele fijne vakantie toegewenst!geniet er maar van.
groetjes Relinde Scheepers

Annelies zei

Heel erg fijne vakantie Peter! Mijn gokje is Kroatië, Dubrovnik. Als ik er naast zit is dit zeker een aanrader voor volgend jaar hoor! Groetjes, Annelies

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Peter,

Tussen het binnen halen van stemmen voor Jennifer even jouw blog bezocht. Ik was het niet vergeten en had vanaf het begin in mijn hoofd Rome, maar dat is al gezegd.
Dus ik ga nu naar Malta en dan de plaats Valetta. Echt de moeite waard.
Leuk om op zo'n manier een Candy doen.
Ik ga hem op mijn blog zetten.
Probeer jij nog wat stemmen voor Jennifer te winnen?? Ze heeft het nodig.
www.kiesjequeen.nl

Hartelijke groetjes Lida

Anette zei

Hoi Peter, even in reactie op je vraag: de kleine Bartjes komen uit een winkeltje in Rolde, waarvan de naam mij is ontschoten. Hartelijke groet,
Anette

Stampidoe@gmail.com zei

Hoi Peter, ik twijfel maar ga toch voor Tsjechie en dan de stad praag met veel oude bouwwerken.

Een hele fijn evakantie en ben onder de indruk vanje mooie lo`s van dachau

groetjes yvon

Ans S. zei

Leuke candy ,Peter.
Ik denk dat jullie naar Duitsland gaan en wel naar Dresden.
Alvast een fijne vakantie.

Groetjes Ans

Dora zei

hoi Peter!

leuk dat je volger bij mij bent geworden.
ik heb even rondgeneusd op je blog. maar wat maak jij leuke creaties/lay-outs.
en dan heb je ook nog een raad vakantie candy!
wauw wat een idee!

ik waag een gokje: ik dacht aan Schotland, omgeving cambridge.

volger wil ik best worden van je omdat je zulke leuke, gezellige dingen maakt. vooral die biedermeijer boeketje.
groetjes Dora

Sonjakaarten zei

Hoi Peter,

Ik ben al volger en ga zometeen je candy op mijn site zetten;)
Ik denk dat jullie naar Duitsland gaan, naar Monschau.

Groetjes en alvast een prettige vakantie gewenst!

Sonja

marijke zei

dit is leuk de candy zo te doen geweldig
tja ik schat jou op verschillende plaatsen in zoals polen maar daar kies ik niet voor!!! italie en rome lijkt me ook wel iets voor jullie
dank je wel voor de lieve woorden in mijn blog , komt vast goed met mij hoor

alinda zei

Hallo Peter,

Ik ben volger van u geworden,
u maakt erg leuke dingen.
Super leuke candy heeft u bedacht.
Ik denk dat u naar Schotland gaat,
in uhh... de plaats Oban.

Groetjes Alinda

Judith zei

He peter

Wat leuk zeg, die vraag.
Ik denk naar Iltalie Toscane om precies te zijn. dat is een mooie plek denk ik om foto's te maken. Bedankt voor je berichtje in mijn blog, vandaar dat ik even terug kom. Leuk welk beroep je hebt, ik kan je de hand geven...
Groeten Judith

Judith zei

He peter ik wou nog even zeggen, als je mijn candyblog op je site zet maak je kans op een leuke candy, wwant ik zag dat je volger bent geworden leuk!
Groeten Judith

creaties van jopie zei

hoi peter een fijne vacantie lekker genieten ik denk dat het duitsland wordt de stad trier groetjes jopie

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een leuk idee om zo een candy te verloten. ;)
Bij een oude stad moet ik aan Praag denken, hoewel er natuurlijk nog veel meer mooie oude steden zijn. Maar ik gok hierop. ;) Waar jullie ook naartoe gaat ik wens jullie heel veel plezier en hopelijk beter weer als hier in ons koude en natte nederland. ;)

Groetjes Rosalien

Jolanda Cuper zei

Ha Peter ik ga voor Rome!
Ik wens je in ieder geval een super vakantie toe!
Groetjes Jolanda.

Irishdance zei

Hoi Peter, leuke candy en ik doe niet vaak mee met candy's, maar wil nu toch wel een gokje wagen. Ik vind Bo Bunny ook geweldig papier. Ik raad dat jij weer naar Schotland gaat en wel naar Edinburg. Ik wens je een hele fijne vakantie toe!
Groetjes Ingrid.

Shirley zei

Peter, alle tags zijn schitterend! Wáár je ook naar toe gaat: alvast veel plezier.
Ik denk dat je naar Oostenrijk gaat en wel naar Salzburg, dat is nl. de geboorteplek van Mozart (die op je laatste tag staat)... Spannend!
Groetjes, Shirley

Crea-Sandra zei

Hoi Peter,
wat een leuke, maar moeilijke candy zeg!
Ik ga toch een gokje wagen, maar er zullen er vast meer zijn met hetzelfde antwoord!

Ik vermoed dat jullie naar Griekenland, Athene gaan.
In elk geval een goede reis en veel foto's gewenst!!

Liefs Sandra

Irma zei

Hoi peter , alvast een hele fijne vakantie !!
Ook ik wil wel een gokje wagen....had een aantal ideetjes in mijn hoofd . Maar ben uitgekomen op Noorwegen , Oslo.
Lieve groetjes Irma.
ps de paspop is binnen , dank je wel !!

Unknown zei

Hoi Peter,

dank je wel voor je leuke, spontane bericht op mijn blog. Ja borduren op kaarten is echt mijn ding. Scrappen vind ik nog steeds moeilijk. Maar .. ik probeer het wel.
Heb net even rondgesnuddeld hier, wauw wat maakt jij een gave dingen.
Ik ben ook gelijk volger van jou geworden. Heel leuk en gezellig.
Hartelijke groet van Alexan

Елена zei

Привет, Питер! Боюсь даже делать предположения, где будет проходить ваш отпуск. но от души желаю. чтобы вы провели его интересно и весело! Пусть это будет Монако)))
Сообщение на боковой панельке.
С теплом, Елена.

Susie Wusie zei

Uhm...jeetje dit is wel leuk zo op deze manier...maar ook wel erg moeilijk.
Ik ga voor:
Polen
Auschwitz
Ik vindt dat u erg mooie scraps maakt. En wat een gave blog! Ik kom hier zeker vaker terug!

Groetjes Suus

Ineke Original zei

Van harte geluk gewenst met je 400e volger!

Alie zei

Wat leuk een mail scrappeer. Die moet ik natuurlijk volgen
groetjes, alie

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Hoi Peter
Als eerste ik vind het toch zo geweldig top dat er een man is die ook zo van scrappen hou echt heel leuk !!
En jij maakt ze nog super super prachtig ook ik hou van die style en super geweldig de Bobunny ik weet dat jij er ook zo Fan van bent hier is er nog een die er en fan van is HIHI.
Ik wens je een fijne vakantie ik denk in Italie.

groetjes carla

Lia zei

Hallo Peter,
dank je wel voor je reactie op mijn blog en leuk dat je volger bent geworden!
Ik zie dat je erg actief bezig bent en vind het dan ook leuk om je vanaf nu ook te gaan volgen!
Ik zal je super candy op mijn blog zetten en doe ik een gokje wat betreft het land en de stad die je gaat bezoeken. Ik dacht ook eerst aan Rome, maar daar is het 's zomers gloeiend heet en dan komt er denk ik niet zoveel van sightseeing. Dus ik houd het op Engeland en Londen (ben ik ook dol op!!).
Veel plezier,
groetjes, Lia

Summer-design zei

Hallo Peter,

Leuk dat je je hebt aangemeld om volger van mijn blog te worden. Bedankt hiervoor!
Heb me zojuist ook bij jou aangemeld, vind je kaarten etc. heel mooi!
Wat een mooie candy geef je weg, daar zou ik toch ook graag een gokje op wagen.
Ik denk dat je naar Salzburg in Oostenrijk gaat. Wil je in ieder geval een plezierige vakantie wensen, geniet ervan he!

Groetjes, Wietske

Maris zei

hi peter, gave candy en leuk om mee te doen,en ook nog raden waar jullie heen gaan, oude stad, veel te zien,mijn eerste ingeving was Italie en dan Venetie, dus wie weet, ik zet de candy op mijn blog.hele fijne vakantie xx

chrilvian zei

hoihoi
ik heb ff zitten te denken....
ik denk dat jij naar Gdansk gaat in Polen
mooie plek om te overnachten om dagtripjes te maken naar andere steden

michael zei

Hallo, ik ben Michael en 8 jaar. Ik vind het erg leuk om kaartjes te maken. Het lijkt me leuk om aan Uw candy mee te doen. Ik weet niet veel van landen daarom hebben mama en ik samen zitten denken. Maar we weten het echt niet haha. We gokken op het stadje Geneve in Zwitserland. Ik heb Uw candy op mijn blog geplaatst en ben ook volger geworden.

Groetjes van Michael

Jolanda zei

Hallo Peter,
Er zijn al heel wat verschillende landen en plaatsen genoemd, maar ik ga toch voor Oostenrijk, Wenen.
veel plezier op vakantie en tot blogs!
grzt Jolanda

Joyce Ebben zei

Hallo Peter,
Ik heb je blog verschillende keren bekeken, maar eerlijk gezegd kan ik de hint niet vinden. Ik weet dat je erg geintereseerd bent in de tweede wereld oorlog en daarom graag naar Duitsland gaat. Maar daar ben je recent geleden nog geweest met Scrappin Ann. Vorig jaar ben je verliefd geworden op Schotland! Dus ik denk dat je naar Schotland gaat! Nu de plaats nog: Aberdeen! Een tante van ons woont daar, dus daarom gok ik op Aberdeen. Groetjes Joyce

Helga zei

Hoi Peter
Wat een super leuk idee om op deze manier een candy weg te geven en dan ook nog eens blokken van bobunny!
Ik heb zelf nog nooit papier van bobunny gebruikt maar we op de beurs mee in mijn handen gestaan!
Volger ben ik al van je!
En ik vermoedt dat je naar Polen gaat, en dan wel naar Auschwitz de concentratiekampen bezoeken. Het lijkt me daar heel indrukwekkend!
Ik wens je een fijne vakantie en we wachten hier allen in Holland vol spanning af naar jou vakantie layout!

Vr. Gr. Helga

Desirée-ScrapDees zei

mijn eerste gedachte zou zijn Italië en dan Rome. Mijn dochter is daar onlangs geweest en kwam met een vol foto toestel thuis, met allemaal oude foto's, dus tja denk dat het dat is!
Ga gelijk je candy op mijn blog zetten en duimen en volger was ik al!
Hoop in ieder geval dat je het naar je zin zult hebben, waar dan ook, maar een verslag er van zullen we hier wel weer lezen, geniet er van!

Creahuijs zei

Allereerst een fijne vakantie!
Ben volger geworden want je maakt super dingen!

Ik denk dat je naar Rome , Italië gaat.

Ik ga zo je link op mijn blog plaatsen.

scrapsylz zei

Hoi Peter, via via ben ik op jouw blog terecht gekomen. Wat leuk, een mannelijke scrapper zie je niet zoveel. Ik ben daarom ook maar meteen volger geworden en wens jullie beiden veel plezier op jullie vakantie. Een gokje wil ik wel wagen, er zijn zoveel suggesties al voorbij gekomen, dat de juiste er vast tussen zit, dus ik ga voor Barcelona in Spanje, erg mooie stad waar veel te zien is.

Regina de Koning zei

Hoi Peter,
Volger ben ik al. Wat een leuke candy heb je geplaatst. Ik wil wel een gokje wagen, al weet ik natuurlijk niets zeker. Je gaat naar Hongarije naar de stad Budapest. Het schijnt een prachtig land te zijn en de stad is super!! Ben benieuwd waar je terecht gaat komen en al vast heel veel plezier.
Groetjes, Regina

saskia zei

hoi Peter,

Tja ik vind het heel moeilijk.... geen idee waar je reis naar toe gaat....

Ik zeg maar gewoon iets.....

Noorwegen naar Oslo.... waarom ik dit denk geen idee...
Maar dat maakt ook niet uit, ik wens je een super vakantie, geniet er lekker van. Enne Bo Bunny is ook mijn favoriet!! Jammie elke keer weer smullen.

Liefs Saskia

Mieke'S zei

Ook ik wil graag een kansje wagen en een gokje doen waar je naar toe gaat.
Mijn idee is,
Zuid Tirol-Bolzano.
Ben heel benieuwd naar de uitslag!
Groetjes Mieke'S

Christa zei

Belgie ; en wel naar Brugge. Fijne vakantie !! Creatieve groetjes van Christa.

Miranda zei

spaanse trappen in rome, italie. denk ik. gok ik. :-D
in elk geval veel plezier!!!
groetjes miranda

Sonjakaarten zei

Zo, het is nu 2 september, ik ben heeeeeel erg benieuwd waar jullie op vakantie zijn geweest:)
En of het goede antwoord geraden is, haha.

Groetjes,
Sonja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...