zondag 19 februari 2012

Expositie werkstukken


























Hallo lezers,

In het verzorgingshuis waar ik werkzaam ben is er voor onze bewoners een winkeltje "de Bazar" daar staat momenteel al mijn werkstukken die ik in het afgelopen jaar heb gemaakt tentoongesteld. Het is al een hele
verzameling en de bewoners vinden het erg leuk en staan geregeld voor het raam te kijken. Er word ook geregeld ondanks het er bij staat dat het niet te koop is toch gevraagd of ik het niet wil verkopen.
Ik ben er zelf nog steeds aangehecht dus blijft het nog steeds in mijn bezit.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

x_3c1b6768

30 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw dat ziet er geweldig uit Peter, en daar maar je heel trost op zijn op zulke mooie werkstukken snap wel dat de mensen dit willen kopen .

Lieve groetjes Suze

gré zei

inderdaad peet
ik ben het met suze eens
alleen je dropjes liggen er niet bij hahaha
groetjes gré

Judith zei

Ik kan me voorstellen dat je je niet kunt losmaken van deze prachtige creaties! Mooi in beeld gebracht, iets om trots op te zijn, Peter!
Fijne zondag,
groetjes, Judith

Anoniem zei

Wauw Peter super gaaf. Je maakt mooi spul dus snap dat je er niet zomaar vanaf wilt.

Eveline

PatriciaKleijn zei

wat gaaf zeg :D

liefs patricia

Sarina zei

Hallo Peter,
Wat leuk, zo je eigen "tentoostellingsruimte"Ik kan me voorstellen, dat de bewoners er hebberig van worden,want je maakt superleuke dingen.
Fijne dag,
groetjes,
Sarina

marijke zei

wat is dit leuk joh zo een expositie, kan me voorstellen dat je er geen afstand van wilt doen wie weet later nog eens?

Liesbeth zei

Dat moet toch wel een lekker gevoel geven dat ze je werkjes zo graag willen kopen, ze zijn dan ook heel bijzonder hoor.
gr. liesbeth

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat leuk zo'n expositie.
Groetjes Miranda

Yvonne zei

Wat een eer zeg, dat je projecten op deze manier tentoongesteld worden. Het ziet er erg mooi uit, daar kun je trots op zijn! Groeten, Yvonne

Mieke zei

Whow, echt knap!

Lia zei

Wat geweldig leuk om zo je werkstukken te kunnen laten zien, een hele eer als ze deze ook willen kopen toch, je kunt trots zijn op jezelf hoor,
groetjes Lia

Marjanne zei

moeilijk om je werkstukken los te laten he... fijn zoveel waardering

Het zonnetje in huis zei

Hallo Peter,

Wat een prachtige werkjes heb je daar tentoon staan ség !!
Kan geloven dat je ze (nog) niet wilt verkopen :-)

Groetjes, Jaimie

Lianne zei

Dat ziet er geweldig uit, iets om trots op te zijn!

regina zei

wat een prachtige creaties heb je tentoon gesteld!

daar kun je zeker trots op zijn !!

gr regina

Claudia zei

Wat leuk zeg. Ik geloof wel dat mensen vaak gaan kijken, ziet er prachtig uit. Misschien een idee om dingen te gaan maken die je dan volgend jaar kunt verkopen? Als je het met dat idee maakt, dan kun je er misschien makkelijker afstand van doen. Aan de andere kant, het is een dure hobby, dat beseffen mensen vaak niet he. Veel plezier nog met je expositie!

Groetjes, Claudia

Corine van der Zee zei

Wat een prachtig overzicht van al je geweldige creaties Peter! Kan mij voorstellen dat je er geen afstand van kunt doen... Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn laatste kaartje.

Lieve groetjes,

Corine

Colien zei

Leuk zo'n expositie! Mooi dat mensen zo van je creaties unnen genieten.
grtz.Colien

anita01 zei

Hai Peet,

Och wat een mooie expositie, werklijk geweldig...soort van *snoep winkeltje* vind je niet hi,hi, enig bedacht en groot plezier voor de bewoners hoor.

Kom je nog 9-10 maart, dan geef ik weer in demo in de winkel van Doe@Ding, zou leuk zijn je weer eens te zien,...neem een hoop leuks mee;o)
Misschien tot gauw, veel plezier met je mooi's....

Warme groetjes,
Anita.

Patricia zei

Hoi Peter,
Dat ziet er PRACHTIG uit zeg zo alles bij elkaar!!!!
We gaan 1 maart weer vergaderen en ws plannen.
Ik ga op 10 April in ieder geval LO scrappen met Toga mallen.
Ook heel leuk een keer, dan kan je zelf invullen of je strak of vintage wil!
Groetjes Patricia.

manuela zei

Wat geweldig leuk om zo je werkstukken te kunnen laten zien, een hele eer als ze deze ook willen kopen toch, je kunt trots zijn op jezelf hoor,

Liefs Manuela

Chantal zei

Geweldig een expositie van je werkstukken. Daar kun je zeker trots op zijn.

Groetjes Chantal

jans zei

nou peter dat ziet er schitterend uit je eigen expositie daar mag je best trots op zijn grt jans

Susie Wusie zei

Gaaf Peter, je eigen expositie! Echt wel cool! En iets om trots op te zijn!

Groetjes Suus

Sarina zei

Hallo Peter,
In de leeslijst,las ik,dat je een uitdaging hebt, met als thema, het homo huwelijk.Wat leuk, dat jullie gaan trouwen!!!.Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
Alleen als ik het artikel aan klik, krijg ik het niet te zien, dus maar even onder dit artikel.Geniet van de aanloop naar jullie huwelijk, wat de bekronig op je relatie zal zijn, nogmaals:gefeliciteerd!.groetjes, Sarina

Marjolijn van Elsberg zei

Ik ben eens even uitgestapt bij jou blog, kwam er via via terecht. Wat een leuke dingen maak je en wat leuk dat je ze mag showen in een vitrine op je werk. Leuk ook om de reactie's van de bewoners te horen.Ik ben meteen je blog maar gaan volgen want ja ben nou eerlijk, verzamelen en volgen, dat doen scrappers nou eenmaal ook erg graag.

groeten,
Marjolijn.

Scrappingann zei

Hoi Peetje,
IK zie dat jij nu ook een andere manier van reacties achter laten hebt gekozen, hier kan ik wel op reageren. Geweldig hoor die expositie, ik ken het plekje het staat daar geweldig en ik snap dat iedereen er bij stil staat en... wil kopen, het is tenslotte een winkeltje hihihi
Groetjes Ann

Yvonne zei

Even verder scrollend op jouw blog kom ik het dus tegen, voor je werk met bewonders ben je bezig in een verzorgingshuis. Wat gaaf dat ze je de mogelijkheid hebben gegeven je creacties te laten zien, leuk hoor! Ik zie daar mooie dingen bij staan!
Groetjes van Yvon

liszha zei

Wat een supermooie etalage, dat is me een blikvanger met al die mooie werkstukken.
Ik vind het ook een heerlijk ouderwetse etalage met al die ruitjes. Zalig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...