dinsdag 21 februari 2012

Huwelijk Challenge, doet u mee?

Hallo lezers,





Op 3 augustus zullen mijn vriend en ik  in het huwelijk treden en in het kader daar van wil ik graag een challenge houden met als thema Homo Huwelijk. Het lijkt mij leuk als u een kaart of iets anders maakt met dit thema van twee mannen die trouwen. Laat al uw creativiteit los en maak de mooiste kaart of ander werkstuk. Maak hem romantisch of juist stoer met de materialen van Tim Holtz, alles mag, enige voorwaarden is dat het wel moet gaan over het huwelijk van twee mannen. Natuurlijk verbind ik hieraan een leuke prijs en wel één collectie pak papier van de nieuwste lijn van Bo Bunny of Graphic 45 naar keuze.
Ik ben erg benieuwd naar uw creatie.

Stuur van uw kaart of andere creatie een foto via de mail en ik plaats uw creatie op mijn blog.
wal242@gmail.com U kunt uw inzending tot 28 april insturen op Koninginnedag zal ik samen met mijn vriend  uit de leukste inzendingen een winnaar bekend maken.


Hier ziet u voorbeelden van de nieuwe lijn van Bo Bunny en van Graphic 45 die u eventueel kunt winnen.






















Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

x_3c1b6768

27 opmerkingen:

chrilvian zei

wat een leuk idee
ik ga a.s. zondag naar de beurs en zal eens kijken
schrijf het gelijk maar ff in mijn agenda

fijne dag

Scrappingann zei

Hoi Peetje,
Wat een origineel idee, ik ben benieuwd hoeveel reacties er komen.
Groetjes Ann

Thamar, zei

hoi hoi

Nou wat een super leuk idee.
En alvast Gefeliciteerde wat super.
Ik hoop dat jullie een geweldige mooie dag hebben.
Dan worden er veel foto's gemaakt dus weer een hoop mooie LO.

gr Thamar

geniet van alle voorbereidingen

marijke zei

wat een geweldige uitdaging heb je hier neergezet, en wel met recht een uitdaging dus
en hee mannen gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, heel veel geluk saampjes hoor

Patricia zei

Wat leuk dat jullie gaan trouwen!
En super leuk de challenge, uiteraard ga ik ook wat maken voor jullie!
Groetjes Patricia

Miranda Slagboom-de Groot zei

gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. succes met de voorbereidingen. jullie trouwen een paar weken voor ons.
groetjes miranda

Unknown zei

alvast van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk
het is een leuke uitdaging
gr.agnes

regina zei

wat leuk dat jullie gaan trouwen!
een hele leuke uitdaging moet ik eens even over nadenken!

gr regina

Aartje zei

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Ik ga eens bedenken wat ik voor julliekan maken.
Groeten Aartje

Yvonne zei

Gefeliciteerd! Leuk dat jullie gaan trouwen. Dat het maar een mooie en onvergetelijke dag mag worden. Leuk idee om er een challenge aan te verbinden. Ik ga er eens over nadenken. Groetjes, Yvonne

Susie Wusie zei

Gefeliciteerd!!! Wat super leuk dat jullie gaan trouwen! Uhm...en deze challenge.....jeetje zeg....daar moet ik nog eens goed over nadenken....dit is namelijk echt een uitdaging zeg! Maar wel super gaaf! Ik ga me best doen....

GroetjeS Suus

gré zei

leuk is deze challenge peter
en heel erg leuk dat jullie gaan trouwen
gefeliciteerd

groetjes gré

Adrie zei

Wat geweldig leuk dat jullie gaan trouwen Peter. Ik hoop dat het een dag wordt zoals jullie in gedachten hebben.
Ik ga proberen mee te doen , maar wel moeilijk hoor.
Groetjes Adrie

Mieke'S zei

Gefeliciteerd alvast met het voornemen.
Zal een drukke tijd aanbreken met alle voorbereidingen.
Ik zal eens gaan graven in m'n spulletjes en zal proberen iets leuks te maken.
Groetjes Mieke'S

Miranda zei

Hoi Peter!
Bedankt voor je berichtje op mijn blog!
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Leuk zeg!!!

Groetjes Miranda

Nathaly zei

Hi Peter, alvast gefeliciteerd met jullie bruiloft. En wat een enig idee van de kaarten. Ik hoop dat jullie er heel veel krijgen en we zien ze uiteraard graag terug op je blog. Nathaly

Carolina zei

Hoi Peter(en vriend), gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!, Ik heb al wel een heel leuk idee maar ik moet even de tijd en rust krijgen om het af te maken!! ik doe mijn best....groetjes Carolina

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Alvast gefeliciteerd Peter met jullie voorgenomen huwelijk. Spannend! Ook spannend en origineel de candy die je weggeeft voor een kaart over de liefde van twee mannen. Misschien komt er ineens iets heel creatiefs naar boven en dan ga ik een gokje wagen.
Gezellige groetjes Lida

maria's knutselplezier zei

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en ik zorg voor twee naakte mannen zoals beloofd, en nu mijn hoofd maak breken hoe ik dit ga realiseren, nog een heel tot leven samen!!

Groetjes, je weet wel die van Belgie

Maria

Lia zei

Wat een erg leuk idee joh ik ga eens goed verzinnen en proberen iets moois voor je te maken.
Groetjes Lia

Yvonne zei

Wat leuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd!
En een leuk idee voor deze bijzondere challenge, ook al uniek, want zo eentje heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Er schiet me wel meteen een idee te binnen, maar ja, factor tijd en zo .....
Heel veel succes en plezier samen met alle voorbereidingen voor jullie huwelijk.
Groetjes van Yvon

CreativBär zei

Hoi Peter,
leuk dat jullie gaan trouwen :-)
Mijn kaartje is klaar, wat was dat een uitdaging - bericht en foto op mijn blog:

http://creativbaer.blogspot.com/2012/03/hochzeits-challenge-bei-peter-huwelijk.html

Groetjes
Bianca

Lia zei

Wat ik ga maken weet ik sinds zaterdag en nu nog uit gaan werken maar heb nog even komt goed.
Groetjes Lia

patricia's scrapfun zei

gefeliciteerd met jullie voorgenomen huiwerlijk!! leuk idee die challenge ;)

mvg patricia

Marlieke zei

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Superleuk! ik wens jullie heel veel plezier met de voorbereidingen die nodig zijn. Toffe Challnge heb je eraan verbonden; een echte uitdaging. Groetjes Marlieke

liszha zei

Gefeliciteerd Peter!
Wat een mooie uitdaging, ben er gisteren mee aan de slag gegaan en ga hem zo op mijn blog zetten.

PetraPostma zei

Hoi Peter, allereerst gefeiliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Hopelijk wordt het een super dag! Toevallig, ik heb recent nog een heel trouwalbum gemaakt van de bruiloft van mijn beste vriend (ook een homohuwelijk). Zij hadden de trouwkaart in de kleuren wit, zwart en knalroze. Daar heb ik ook het trouwalbum mee gemaakt. Zo leuk om te doen! Groetjes Petra Postma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...