zondag 11 maart 2012

Vierde inzending binnen Huwelijk Challenge
















lezers,

Leuk er is weer een inzending binnen voor onze huwelijks Challenge en wel van Patricia. Het is een geweldig boek geworden in de Tim Holtz stijl. Tim Holtz is Patricia's favoriet dus zij heeft zich helemaal uitgeleefd met zijn producten. Ik vindt het helemaal super.  Hieronder het bericht wat Patricia over deze inzending schreef.


Dit boek heb ik gemaakt voor Scrapfanaat Peter.
Hij gaat trouwen in Augustus met zijn vriend, en heeft daarom een challenge in het leven geroepen.
Opdracht Huwelijk werkstuk voor/met 2 mannen, en het liefst in Tim Holtz style.
Nou dat treft want Tim Holtz spullen heb ik wel. haha
Ik heb dit papiermache boek bewerkt met Color wash, en daarna opgeschuurd om hem oud te laten lijken.
De stempel is bewerkt met Perfect Pearls, de vleugels zijn van metal en het hart van ribbelkarton afgewerkt met gesso.
De achtergrond en maand aug. is van Colorcraft, geƩmbossed en opgeschuurd.
De binnenkant beplakt met papier van Lost en Found.
2 tickets oud gemaakt en 1 in de fles gedaan en de andere bestempeld.
Ik hoop dat je hem leuk vindt Peter!

Groetjes Patricia

Nou Patricia ik vind hem super bedankt nogmaals voor je inzending.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

x_3c1b6768

3 opmerkingen:

Susie Wusie zei

Ohhhh wat is deze gaaf zeg!!! Dit vindt ik echt een super gaaf idee!!!! Ontzettend leuk gedaan!

Liefs Suus

liszha zei

Ook supergaaf en hartstikke TH!

maria's knutselplezier zei

Mooie inzendingen heb je al gehad Peter, ik ben nog altijd bezig met denken want ik heb zoveel mannenstempels niet, en voor al niet van twee mannen die trouwen, maar ik laat mijn fantasie de vrije loop en dan zullen we wel zien, ik heb nog tijd,he??

Groetjes

Maria(uit belgiƫ)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...