donderdag 15 maart 2012

Vijfde inzending ontvangen

Hallo lezers,













Er is al weer een vijfde inzending voor mijn challenge binnen gekomen en wel van Grietje het is een vrolijke en leuke kaart met twee grappige mannetjes. Vrolijk van kleur en leuk afgewerkt met duiven en hartjes papier. Blijheid straalt de kaart ruimschoots uit. Bedankt Grietje voor je inzending.
Hieronder ziet u de beschrijving van Grietje  bij de inzending.

Hallo Peter, 
Valt niet mee om plaatjes van twee mannen te vinden, maar het is me toch gelukt.
Helaas heb ik niks van Tim Holtz, dus je moet het maar met wat anders doen.
Ik vind een huwelijk iets waar blijheid en vrolijkheid bij hoort, dus een heel vrolijke kaart voor jullie gemaakt.
Stuur je een foto van zowel de buitenkant als de binnenkant, omdat ik daar de datum heb gezet.


Verder wil ik nog benadrukken dat het niet verplicht is of dat ik het liefst iets wil van Tim Holtz. Ik vindt iedere inzending erg leuk om te zien wat er gemaakt wordt voor dit moeilijke onderwerp. Dus schroom niet en doe gerust mee!!!

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

x_3c1b6768

5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke weer peter.

groetjes karin

liszha zei

Wat een lieverdje!

corryskaart zei

hoi peter
ook deze kaart ziet er echt feestelijk uit,zelf heb ik ook geen tim holtzproducten zit nog wel te denken wat dan?
misschien lukt het mij nog,wie weet?
groetjes van corry

Carolina zei

Hoi Peter,

Wat een leuk kaartje! echt heel lief :), ik zelf hen er ook een gemaakt maar ik krijg hem niet verzonden naar jou....ik krijg de mail terug omdat je inbox vol zou zitten ;0, kun je helpen?

groetjes Carolina

CreativBär zei

Wat een vrolijk kaartje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...