vrijdag 20 april 2012

Inzending Huwelijkschallenge




















De inzending die ik heb binnen gekregen is van Susan. Zij heeft een strakke kaart gemaakt en twee mannen verwerkt die zij gemaakt heeft met de stans van Marianne Design . Kijk ook eens op haar blog.
Hieronder haar berichtje die zij heeft gestuurd bij deze kaart.

Hai Peter,

Ook ik heb een kaartje gemaakt n.a.v. de Huwelijks Challenge.
Alleen pas later las ik dat het de bedoeling was om Tim Holtz materialen te gebruiken.
Dat heb ik niet gedaan....omdat ik het pas achteraf las dat dit een verplichting was, en omdat ik daar geen spulletjes van heb. Het enige wat ik daarvan heb is de distress inkt.
Nouja...ach maakt ook niet uit.
Toch wilde ik jou me kaartje laten zien, omdat ik hem wel gemaakt heb n.a.v. jou challenge.
Ik doe dan misschien wel niet mee voor de challenge, omdat ik niet aan de voorwaarden voldoe, maar ik heb wel plezier gehad in het maken van dit kaartje! ;-) En daar gaat het tenslotte toch om!
Ik vond het echt een uitdaging, want er zijn maar weinig plaatjes of stempels die geschikt zijn voor een huwelijk tussen twee mannen.
Uiteindelijk heb ik besloten om een mal van Marianne Design te gebruiken en die om te draaien. Zelf vindt ik het een mooie en vrij strakke kaart geworden, dat is ook wel een beetje mijn stijl.
Als ik hem vergelijk bij alle super mooie creaties die al zijn ingezonden voor jou challenge, dan stelt deze misschien weinig voor, maar ach.....ik heb er lol in gehad om hem te maken, en het was echt een hele uitdaging!
Dus toch wil ik hem laten zien, voordat ik hem zelf op mijn eigen blog ga zetten.


Liefs Suus

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

x_3c1b6768

2 opmerkingen:

liszha zei

Ik vind hem heel mooi en volgens mij was het helemaal geen verplichting om Tim Holtz te maken. Ik heb het wel gebruikt omdat ik wist dat Peter van de TH tags houdt.

CreativBär zei

Ik vind dit kaartje ook heel mooi geworden :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...