vrijdag 1 februari 2013

Valentijnshanger



















Hallo Lezers,

Bij de laatste cropdag bij Doe@Ding in Spijkenisse heb ik leuke mdf hangers gekocht om met mijn bewoners te gaan oppimpen. Nou werk ik dus met ouderen dus moet ik het natuurlijk ook niet te moeilijk maken en daarom heb ik deze Valentijns hanger gemaakt.  Het papier met de rozen komt van de Action, een heerlijke zaak die goedkope knutselspulletjes verkoopt. En met weinig budget is deze zaak dan ideaal.
De ovaal waarop  amor op zit is van Marianne Design en het hartje en amor die ik goud kleurig heb geverfd zijn van Tim Holtz. Ook de ticket is van Tim Holtz. Verder een stukje kant, plakparels en een roosje nog gebruikt. De randen van het hart hebben we nog bewerkt met glitterlijm.  De bewoners vonden het leuk om te maken niet te moeilijk dus een geslaagde ochtend.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings
x_3c1b6768

6 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig hanger.
Groetjes Margreet

Esther zei

Je hebt ze lekker bezig gehouden zie ik.
Erg leuke hanger geworden hoor.

Groetjes esther

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie mooi.
Groetjes Miranda

Noriko zei

Dat heb je leuk voor ze gemaakt en georganiseerd.
Super gedaan!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Muuske zei

Mooie hanger,leuk dat je die ook met de bewoners gaat maken.groetjes Margo.

Angela zei

Mooie hanger Peter! Dat zullen die oudjes vast heel leuk vinden om te maken!

Xx Angela

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...