zaterdag 4 mei 2013

Kitchen Queen

























Hallo lezers,

Wat zijn de nieuwe mallen van Marianne Design deze maand leuk. Met deze mallen heb ik afgelopen donderdag met mijn bewoners deze kaarten gemaakt. in verschillende kleuren, naar een ontwerp uit de Marianne Doe. Het papier wat ik gebruikt heb zijn de blokjes 15 x 15 van de Action. En gewoon effen cardstock. Verder gebruikt ribbelcarton voor de pollepel en zilver cardstock voor de garde.En dun lint voor de bandjes van he schort. Een stempel gebruikt ook van deze serie van Marianne Design.

Morgen 5 mei  gezellig weer naar een stempel workshop in Schiedam met Lia, de resultaten wat ik dan gemaakt heb komen weer op mijn blog te staan.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

  x_3c1b6768

4 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat leuk zeg.
Groetjes Miranda

Mieke'S zei

Erg mooi gemaakt!
Groetjes Mieke'S

Riet zei

Wat een geweldige kaart Peter.

Groetjes Riet.

Wies zei

Leuke kaarten. Je kunt ook mooi zien wat een ander effect je krijgt wanneer je andere kleuren gebruikt.
Groetjes, Wies

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...