vrijdag 4 oktober 2013

Hallo lezers,

Na een lange tijd van weg geweest van deze blog, ik merk dat er meer mensen tegenwoordig op facebook zitten dan op de blog wil ik toch nog wat nieuwe mannen kaarten plaatsen. Ik heb ze gemaakt met de oude papier lijn van Maya Design en diversen kaarten zijn gemaakt met de stempels en stansen van Stampingup waar ik sinds vorige week demonstrateur van ben geworden. Als u het leuk vindt dan verzorg ik een party bij u thuis en maken we wat kaarten met de producten van Stampingup. En voor de gast vrouw zijn er vele voordelen hieraan verbonden als u een party geeft. Voor meer informatie neem dan met mij contact op via de mail wal242@gmail.com.
 
































\













Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

x_3c1b6768>

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat leuk dat je tegenwoordig als demonstator SU werkt! Ik ben helemaal weg van de producten van SU. Leuk dat je hier weer een keer een berichtje plaatst; ik heb geen Facebook. Mooie kaarten zijn het allemaal geworden! Groetjes Marlieke

Hennie Kloppenburg zei

Het zijn prachtige kaarten! Groeten, Hennie

Marfien zei

Ben blij dat je ze hier ook nog even laat zien. lekker voor de inspiratie, geeft weer nieuwe energie. Heb geen facebook, kom ik helemaal niet meer aan knutselen toe.
Grtjs, Marfien

Muuske zei

Leuk om weer wat kaartjes van jou te zien.En het zijn schitterende kaarten stuk voor stuk.En uuuuu Facebook hou het maar bij het blog.groetjes Margo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...